Το όνειρο του Κουτίνιο γίνεται πραγματικότητα

Ο Φιλίπε Κουτίνιο βρίσκεται στο επίκεντρο του ποδοσφαιρικού πλανήτη λόγω της πολύκροτης μεταγραφής του στη Μπαρτσελόνα

Ο Φιλίπε Κουτίνιο έστρεψε πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας και είναι έτοιμος να δικαιώσει τους Καταλανούς για την υπομονή και τα δεκάδες εκατομμύρια που δαπάνησαν. 



Ημερομηνίες – σταθμοί στη πορεία του Βραζιλιάνου
Ο Φιλίπε Κουτίνιο γεννήθηκε στις 12 Ιουνίου του 1992 στο Ρίο ντε Τζανέιρο, όπου και μεγάλωσε. Από μικρός έδειξε το τεράστιο ταλέντο και την αγάπη του για τη στρογγυλή θεά με αποτέλεσμα να διακριθεί στις ακαδημίες της Βάσκο ντα Γκάμα. Τον Ιούλιο του 2008, σε ηλικία μόλις δεκαέξι ετών, αγοράστηκε από την  Ίντερ για 4 εκατομμύρια, ωστόσο παρέμεινε άλλα δυο χρόνια στη Βάσκο ντα Γκάμα μέχρι να ενηλικιωθεί.

Στις 27 Αυγούστου 2010 έκανε το επίσημο ντεμπούτο του με τη φανέλα της Ίντερ. Το πρώτο του γκολ με τη φανέλα των Νερατζούρι σημειώθηκε στις 8 Μαΐου 2011. Ο ίδιος είχε, τότε, δηλώσει: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος που είμαι εδώ, ελπίζω να δώσω μεγάλες χαρές στους οπαδούς της Ίντερ. Είμαι μέσος, μου αρέσει να παίζω πίσω από τους δύο επιθετικούς, κάτι σαν τον Σνάιντερ δηλαδή».

Στις 4 Φεβρουαρίου του 2012, ο Κουτίνιο εμφανίστηκε για πρώτη φορά με την Εσπανιόλ, όπου βρέθηκε ως δανεικός το δεύτερο μισό της σεζόν 2011-2012. Για την ιστορία, ο Φιλίπε σκόραρε 5 γκολ στις 16 συμμετοχές του με τη φανέλα της Εσπανιόλ και στο τέλος της σεζόν επέστρεψε στην Ίντερ.

Επόμενος σταθμός στην καριέρα του Βραζιλιάνου μέσου ήταν η Λίβερπουλ, με την οποία υπέγραψε στις 26 Ιανουαρίου του 2013 για 8,5 εκατομμύρια. Η πρώτη του συμμετοχή με τους Ρέντς ήταν στις 11 Φεβρουαρίου του ίδιου χρόνου. Ο Κουτίνιο διέπρεψε στο Άνφιλντ και δικαίως ονομάστηκε «μικρός μάγος» από τους οπαδούς της ομάδας του.

Τον Ιανουάριου του 2017, ο 25χρονος υπέγραψε εκ νέου συμβόλαιο 5 ετών με τη Λίβερπουλ. Μέχρι το τέλος της σεζόν ο Κουτίνιο έγινε ο κορυφαίος Βραζιλιάνος σκόρερ στην ιστορία της Πρέμιερ Λίγκ, σημειώνοντας 30 γκολ.

Με τη μεταγραφική περίοδο του 2017, ήρθε και η πρόταση των 7,2 εκατομμυρίων ευρώ από την πλευρά της Μπαρτσελόνα, με τη Λίβερπουλ να αρνείται σθεναρά. Ακολούθησαν δύο ακόμα βελτιωμένες προσφορές όπως και η επιθυμία του Βραζιλιάνου να γίνει κάτοικος της Βαρκελώνης, κάτι που πάλι δεν έλαβε υπ όψιν η διοίκηση των Ρέντς.

Ο επιμένων νικά…
Η ισπανική ομάδα δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια για την απόκτηση του Βραζιλιάνου σταρ, επανήλθε με νέα προσφορά και η συμφωνία είναι, πλέον, γεγονός!
Η τελευταία πρόταση των Καταλανών έπεισε τη Λίβερπουλ, καθώς ο ισπανικός σύλλογος βρισκόταν σε αναζήτηση για αντικαταστάτη του Νεϊμάρ και τελικά οι δύο ομάδες έδωσαν τα χέρια για πενταετές συμβόλαιο, που υπολογίζεται στα 160εκ. ευρώ. Αυτό σημαίνει πως ο Κουτίνιο γίνεται αυτομάτως ο δεύτερος πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης της Μπάρτσα, πίσω από τον Λιονέλ Μέσι και μπροστά από τον Λουίς Σουάρες.

Ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα
Ο Κουτίνιο μιλά για τη Μπαρτσελόνα και τον Μέσι με θαυμασμό: «Δεν θα άφηνα τη Λίβερπουλ για κανένα άλλο κλαμπ, αλλά η Μπαρτσελόνα είναι κάτι διαφορετικό. Είναι ένα όνειρο, ένα μέρος μαγικό για εμένα. Όταν ήμουν μικρός έβλεπα τον Ροναλντίνιο να παίζει, να κάνει μαγικά. Τώρα βλέπω τον Μέσι να κάνει το ίδιο. Έδωσα το 100% στη Λίβερπουλ. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα να κάνω αυτά τα πέντε χρόνια. Αγαπώ αυτό το κλαμπ, αλλά ήρθε η ώρα για μια καινούργια περιπέτεια. Πρέπει να βελτιωθώ ως παίκτης. Πάντα το έχω αυτό στο μυαλό μου. Ήρθα στην ομάδα που έπαιξαν τα ινδάλματά μου. Η Μπάρτσα είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο, αυτή με τους καλύτερους παίκτες. Το όνειρό μου να παίξω μαζί με τον Μέσι γίνεται πραγματικότητα».

Τα «ευχαριστώ» προς κάθε κατεύθυνση
«Είμαι πολύ χαρούμενος, αφού πραγματοποιήθηκε το όνειρό μου. Ευχαριστώ τον Θεό, την οικογένειά μου που είναι πάντα δίπλα μου. Ευχαριστώ και τη Μπαρτσελόνα για την υπομονή της. Ευχαριστώ φυσικά τη Λίβερπουλ για τα πέντε χρόνια που πέρασα εκεί. Αυτό ήταν το όνειρό μου. Προσπάθησαν να με κάνουν να μείνω, αλλά κατάλαβα ότι ήταν το όνειρό μου. Δεν μπορώ να ξεχάσω τους οπαδούς της για τις υπέροχες στιγμές των πέντε ετών», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Φιλίπε

Σχόλια